Vår lägenhet är såld!

Har jag helt missat att berätta att vi sålt vår lägenhet!? Så galet skönt det är att vi skrivit papperna! Budgivningen var helt galen och tillslut ringde jag mäklaren och så att vi vill skriva papper ikväll så vi tar sista budet och det blev en super härlig kvinna och även om vi kan skita fullständigt i vem som ska bo här efter oss så är det ändå vårt första gemensamma hem. Vi har varit med om så mycket här så jag ville att det skulle kännas bra med köparen vilket det gjorde! 


Jag är helt inne i inredning till vårt hus och ser fram emot alla rum haha jag pausade i skrivandet för att välja men allting känns så himla roligt bara! Just nu tittar jag på mattor till altanen. Stylisterna lade ut en matta på vår balkong och jag tycker det gör allting så mycket mysigare så ni letar jag efter en matta till altanen. Jag funderar samtidigt på om vi borde ha ett bord ute så vi kan käka middag där eller om vi bara ska behålla de vi har som är mer "sitta och chilla" möbler. Typ sitta och fika. 

Jaja vi får se hur det blir. Jag var i alla fall på Nille igår och köpte två vaser som är så fina😍

En genomskinlig och en grå! 50 kronor styck bara
Bild på vasen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0