Tosselilla

I tisdags var vi på Tosselilla! Alltså här ni inte varit där så åk dit! Har ni varit där så om dit ändå! Vi var 9 personer i ålder 29år-9månader. Fem vuxna, två 7-8 åringar, en1,5 åring och o då en 9 månaders bebis och vi alla hade att göra! 


Vi grillade, åkte karuseller, gick hinderbana  tittade lite på djuren, hoppade på hoppkuddar, körde gocart, badade, åt glass och hade en riktigt härlig dag! 

Anton hade minst att göra men han åkte rutschkana, gungade och kände (smakade) på olika material 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0