85 innan midsommar

Nytt delmål är att komma ner till 85kg till midsommar. Vågen står på 88.9 nu haha så jag tror inte att det ska vara omöjligt att nå dit. Hoppas jag inte i alla fall! 


I Lördags var jag och tränade med mamma och mormor och förhoppningsvis kan det bli en vana att jag kommer iväg så Anton och Jerker får lite egentid med varandra. Jag ska vara hemma till den 28 Maj 2018 och sen ska Jerker bara vara föräldraledig på heltid i tre månader så att Anton skolas in i slutet av augusti. Och det är viktigt för mig att släppa lite på kontrollen. 

I alla fall...när jag når målet så ska jag köpa nya byxor för de jag har nu är ganska pösiga så känner mig inte speciellt fin i mina jeans längre.

Tyckte förresten att jag hittat den perfekta mattan till altanen tills jag såg priset! Är det värt att betala så mycket för en matta som ska vara utomhus? När det finns liknande på rusta för 250?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0