dansa pausa dansa pausa

Har haft lite paus från träningen nu de senaste veckorna...trist

Spelade ju catchball varje dag på semestern så jag rörde ju mig där och gjorde magövningar men mina stackars armar har inte fått mycket till träning förrän i tisdags! Då var det friskis och svettis i parken! Många tycker säkert att Friskis&Svettis är överskattat men jag kan säga att de i svedala är underskattade! Fastän man är en grupp så kan man utmana sig själv. Istället för att göra basarmhävningar gjorde jag riktiga armhävningar på tå och fick rejäl träningsvärk!

Körde även armar,axlar och rygg på gymmet med Jerker idag, riktigt nice! är helt slut i armarna nu eller ja i hela kroppen, körde lite rumpa&lår också


Älskar mina rosa joggingskor som passar perfekt även till utomhusgymnastik!

Haha aah pallar inte har varit sugen på chokladmilkshake (rättare sagt MAX lyxshake!!) sen jag kom hem, försöker att motstå men vet inte hur länge jag kan hålla mig!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0