Stolt stoltare stoltast !

Igår tog ju som sagt min kära pojkvän körkort, oturligt nog så hopapde en katt framför bilen på motorvägen, jag skrek och det kanske inte var så jättekul att börja sin första dag med körkort sådär, jag hade ju börjat gråta om det varit jag kan jag säga och jag gjorde nog inget bättre genom att skrika men så reagerar jag bara...

Sen kan jag stolt berätta att även min kära vän Cassandra tog sitt körkort idag aah dubbel stolt ! :D nu är jag astaggad och riktigt nervös över mitt jag vill ha det !!!!


Just nu sitter jag i köket och ska snart hoppa in i duschen, följde med pappa till gymmet fast det var jag som körde ;) haha har ont i armarna nu kan jag säga ! jag är såå fruktansvärt otränad i armarna så det är knappt sant !

För övrigt så har jag bara haft en lektion idag, den började 13.35 och varade idag till 14.30 haha lönt ? men innan så gjorde jag några prov på körskolan och sen hämtade Jerker och Jessica mig i Lund så shoppade de loss på Citygross i Staffanstorp och sen stack jag då till gymmet.

Nä jag måste duscha nu stinker som en hal hög brandmän efter ett fyspass eller ja nästan i alla fall ;)





Hade lite mer färgerglada kläder på mig på dagen träningspass haha men ååå
nu ble vja gastaggad på att springa i skogen !! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0