Vad jag shoppade i fredags!

Jag var ju ute och gick en lång runda och shoppade i fredags. Detta var vad jag köpte 

En rolig bok till Anton. Den prasslar och där är någonting som kan pipa. Den smalare tydligen mycket gott. Köpte den på BR i Trelleborg så himla fin personal!
Har velat köpa super Charlie så länge och denna var på rea så den fick följa med hem.
Ballonger till dopet med Antons namn på.
Jag ÄLSKAR ugglor!! Så himla fint sett i storlek 74. Han är 3 månader och har redan 62-68 så jag smygköper 74 redan nu.
Billiga strumpbyxor. Så dumt det får söner och är ful färg.
Dyrare strumpbyxor. Mycket bättre!
Jag har svårt att se hur jag kommer börja använda bh med bygel igen. Det finns så många snygga utan. Unnade mig denna eftersom jag bara har svartvita för små amningsbhar.
En tröja till Jerker som inte passade.
Katten vaktar tvätten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0