Nytt år

Nu är 2017 här och det känns faktiskt bra. Vi hade en mysig nyår här hemma med Tobbe,Madde, Melle, Jonathan och Amanda. Vi åt och spelade spel hela kvällen och firade in det nya året på balkongen med Abbas happy New year i högtalaren. J och Amanda sover här och vi hade brakar frukost dagen efter och mös hela dagen❤

I väntan på gäster
Katt i hatt. Stackarn var livrädd vid tolvslaget. Barnen sov sig genom allt.
Frukost med pannkakor (som inte räknas som godis och kakor) grädde, mackor, bullar, frukt. Så gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0