Lite nytt

Jag längtar så sjukt mycket efter vårt nya hus! Vi lär väl antagligen inte ha några pengar i början men jag drömmer om att inreda det. Det blev ingen simning igår, jag mådde rumpa så stannade hemma och sov typ hela dagen. Idag har vi varit hemma i tre dagar på rad. Det har inte hänt sedan jerker började jobba tror jag. Så jag fick lite myror i fingrarna och ville börja fixa här hemma men det känns inte lönt att göra någonting större. Jag är lite sugen på att måla om köket eftersom kaninen bitit av så mycket färg men jag avvaktar lite och istället GICK jag med vagnen till rusta och dollarstore vilket är ca 40 minuter enkel resa. Jag var ute efter gardiner som är i tyg men der finns bara såna tunna som vi redan har men katten klättrar i de så de är så fula nu. Det blev lite kuddar och plädar istället så får jag köra till jysk och ica sen och se om det finns gardiner där. 


Jag är så sjukt sugen på att storstäda så det är helt sjukt alltså rensa och skrubba varje liten vrå!! Får se om det blir någonting av det denna veckan. Ska i alla fall försöka få ner julpyntet haha. 


En bild på magen. De var 25 september alltså tio dagar innan BF. Och 17 dagar innan han äntligen tittade ut. Jag var så vätskefylld en vecka efter han var född vägde jag 15 kg mindre än dagen han föddes. Och bristningar ha jag gott om men det är så värt det varenda en❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0