Helgen

Vilken intensiv helg det har varit! I fredags förberedde vi för dop. I lördags döptes Anton. I söndags fyllde jag år så vi var på restaurange. I måndags fyllde Antons farfar 60 så vi åt middag där! 


Anton är helt slut så idag är vi hemma och tvättar allt. I morgon ska här städas och packas för på lördag kör vi till fjällen och jag vill att här är rent och fint när vi kommer tillbaka. Vi ska hämta ta resväskor och sånt ikväll och kanske köpa en sak för pengar jag fick i present!! 

Igår köpte vi en kylväska till farfar, när vi öppnar den för att fylla den med glassbåtar så är den full av såna små mjuka kylväskor. Jag gick och lämnade tillbaka dom men köpte två för de var riktigt bra storlek. Jag stack även till Ica och köpte smarta saker till fjällen. Visar sen 

Har även köpt massa nytt till Smille nu när vi ska iväg så han har nya leksaker att leka med hos Matilda som ska passa honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0