Första träningspasset på ett år.

Idag var det dags för MammaBarnGympa. Så roligt det var och Anton var så duktig! Det varar en timme och det är lång tid för en liten bebis att ligga själv men han låg och tittade på oss och mitt i passet var ett break där vi hade med barnen och sjöng och dansade. Längtat till nästa torsdag! Det var sjukt jobbigt haha inte bara för att det var ett år sedan jag tränade utan det var ett riktigt tufft pass. 


Efter passet körde jag hem till mina föräldrar där Antons moster var, hon passade honom så jag fick köra iväg och handla och duscha ensam. Woho!! 

Nu står jag med bärsjalen och går runt med en bebis som inte vill sova. Jag gick en runda till Coop innan och köpte frukt och bär så vi kan göra smoothie i morgon! Men jag orkar inte asa ut vagnen en gång till annars hade han säkert somnat så. 


Kläderna Anton fick i namnsdagspresent så himla gulligt!!
Jag kan rekommendera alla gravida och med en liten bebis att köpa en sjal. Det avlastar myclet mer än en bärsele.


Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt att träningspasset gick så bra! :)

2017-01-20 @ 08:48:40
URL: http://spontan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0