Första latten

Även denna natt spenderades stora delar i valet tillstånd. Dock var vi bättre förberedda. Efter att ha försökt natta på alla sätt och vis och insett att vi hade en pigg unge bäddade Jerker till mig och Anton i soffan och sen gick han och lade sig. Till skillnad från föregående natt var Ante på ett strålande humör så vi hängde och vek tvätt, städade badrummet, städade hallen och busade. Halv åtta vaknade vi av att Jerker pussade på oss och skulle iväg till jobb. Vi somnade nog runt ett så det blev många timmars sömn.


Jsg kände att jag ville kompensera för gårdagens nedstämdhet så vi gick med vagnen och hämtade paket till min mamma sen sov han så gott så jag gick in till stan och shoppade #atthabarnärdåligtförplånboken#vifårätanudlartillmaj. Jag får lite ont i magen för jag vill inte göra det till en dålig vana att ösa presenter så jag vet inte om jag ska spara sakerna och bara ge det eller om han ska få de också i doppresent. 

Jag kände mig modig idag. Jag hade planerat att gå och sätta mig på ett kafé när Anton vakna och amma där. Har aldrig ammat offentligt när jag varit ensam. Men han sov så gott fortfarande så det blev att ta med en chailatte och en scones. Första latten jag köpt ensam sedan Anton kom woho. Sitter på en bänk vid lägenheten och njuter av solen. Ikväll blir det att duka lokalen. Så skönt att vi får tillgång redan idag. 

Lek&bus mitt i natten. Köpte de blöjorna vi hade innan. De är dyrare men wow vilken softa kvalité.
Vi läste bok innan läggdags.
Jag har tyckt det är så töntigt med mugghållare till vagnen men nu saknade jag det 😂
Så mysigt❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0