Vi dök

Idag var det simning som vanligt. Det ovanliga var att vi dök idag. Första dyker gick så bra, Anton tyckte det var väldigt roligt och plaskade och skrattade. Andra dyker fick han en kallsup och jag kände mig som världens sämsta mamma. Men han kom över det och plaskade sen igen. 


Nu är jag så sjukt hungrig vår kyl är helt tom förutom ost och smör men vi har inget bröd eller någonting ingen frukt heller så det blir att storhandla sen. Ska även sorters all tvätt och åka hem till mamma och pappa och hämta flyttlådor så ska vi fortsätta att packa ner lägenheten. Vi har fåttinflyttnings datum nu så det är nedräkning på gång! Den 20/6 får vi nycklarna!!!

Katten är hemma igen. Han har varit så lugn men jag antar att det snart kommer vända.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0