Helt slut!

Vi har börjat med nya nattningsrutiner för pluttis. Vi ammar sen går vi och byter blöja, tar på pyjamas och borstar tänderna. Efter det lägger vi honom i sängen och sjunger och klappar på honom. Första dagen tog det 1,5h andra 1h och tredje 30 minuter. Idag tog det en timme igen och jag fick ta upp honom en gång för han var ledsen. Annars har det gått över förväntan men JAG har inte kunnat sova. Jag har legat och stirrar på genom för att se om han andas. Det är väll en vanesak att jag ska vänja mig vid att inte sova med honom i famnen. Det har i alla fall gått över förväntan. 


Nu ska vi gå och lägga oss. Eller jerker sover redan i soffan, vi skulle mysa lite men har packat hela dagen. I morgon ska det målas är tanken men jag har inträffat sovit som sagt på några nätter så jag får se hur det går. Vi har ute en lång runda i skogen igår men Antons moster och i torsdags tränade jag och nu kan jag knappt gå så ont jag har haha men det är härligt! 

Har köpt hem massa saker nu till att han börjar äta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0