Ronnebybrunn

Hejsan! Denna helgen spenderades med släkten. Först var vi på kalas hos Jerkers syster i Fredags med hans famij, sen var vi i Ronneby lördag-Söndag och firade min farmor med min släkt och familj. Det var väldigt trevligt och jag sitter här med världens träningsverk efter helgens aktiviteter.
 
För det första åkte jag mc upp med pappa och det blåste något fruktansvärt så jag spände varje muskel jag har för att kunna hålla mig kvar. Det var väldigt fint den största delen av vägen då vi körde på småvägar och såg naturen men den sista biten var riktigt läskig jag trodde att jag skulle blåsa av men det gjorde jag som tur inte. Fick dock kramp i bröstet när vi kom fram för jag hade spännt mig så mycket.
 
Alla var hungriga så vi började med att käka sen checkade vi in och efter det var det dags för fika haha och sen blev det utomhus aktiviteter för hela slanten. Brännboll, sparka boll så långt man kan, fotboll, kubb, "strand tennis" med hemmagjorda rackett och för benjamins del blev det spark med plastglas, smaka på en väska promenad med sara och bus med mamma och gammelmormor.
 
På kvällen blev det god mat och massa snack och en hel del skratt.
 
Nu sitter jag och försöker komma igång med den sista examinatione för den här kursen och förhoppningsvis för den här terminen. Är lite stressad då skissen på artikeln vi ska skriva egentligen ska in på måndag men jag måste lämna min redan på torsdag då jag och Cassie drar till huvudstaden på fredag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0