This Weekend

Började lördagen med ett gympass då de inte blev träning i fredags. Känner hur SVAG jag blivit det är helt sjukt!!

Efter det blev det pelletsbärning följt av vänhäng, födelsedags middag för mamma och sen tillbaka till vänhäng med skräckfilm JAG HATAR SKRÄCKFILM!!

Igår blev det en liten promenad men annars var det mest slapp och städning.

Idag (måndag) vaknade jag med världens träningsverk!! Kan knappt gå haha köttade vaderna med tåhävningar med extravikt. Nu ska jag laga mat som jag ska ha med mig på vår utedag som vi ska ha med skolan idag. Drömde att jag var sen till ett jobb och hade riktig panik så jag känner mig stressad idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0