konstig dag

det blev som sagt en konstig dag i går. Att se sin bro gå och bära på en urna med det som en gång varit, och som till viss del fortfarande är, min morfar var så absurt så jag nästan började skratta av obehag. Men urnan var väldigt fin och nu vet vi att vi har en plats att gå till om vi skulle vilja.
 
20 års festen på kvällen var mycket trevlig! Träffade många gamla vänner och bekantskaper och vi dansade som bara den. Mr Jerk skulle hämta mig men han ahde somnat så jag fick be min bror möta mig då jag för det första är väldigt mörkrädd och för det andra hade högklackade stövlar så han tog med sin andra skor till mig.
 
 
Före&Efter
Jag gick förbi en man på vägen som var ute med hunden (en gammal granne) nör jag mött min bror gick han förbi oss igen när jag stod där och bytte skor haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0