Jag och äldre män

Gick upp och sjöng för mamma kvart i sex i morse, lät bli att ställa klockan sen och vaknade klockan tio. En väl behövd sovmorgon kan jag säga. Skulle göra smoothie till frukost men stavmixern gick sönder så jag fick tänka om ,eftersom jag redan skurit frukten, så det blev bananpankaka, äppelbitar och naturell yoghurt med blåbär i. MUMS
 
Sitter och lyssnar på Orup!? det snöar utanför så fick "regn hos mig" på huvudet och var tvungen att lyssna. Ska börja plugga nu snart ,eftersom det är därför jag är hemma, men känner i kroppen att jag behöver ta det lite lugnt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0