harmoni

snösnösnö jag älskar snö! Jag kan ligga hela dagarna och långt in på natten med persienerna uppdragna och skymta snön som fridfullt och harmoniskt seglar ner utanför. Det är en slags terapi att bara finnas med snön, konstigt men sant.
 
Idag ska jag på arbetsintervju, jag är sjukt nervös! Men någonting som gör mig ännu mer nervös är att jag tänkt söka jobb på min gamla arbetsplats då jag fått höra att de fått en ny chef! Jag trivdes så bra där med arbetet och kollegorna men tyvärr inte med chefen. Eller jag kom överens med henne men kunde inte sova om nätterna om jag skulle jobba och hon var där och jag var så nervös när hon var i närheten för man fick inte lov att göra fel.
 
jaja sitter här nyduchad, osoven, svintrött och ska sätta på "The Killing" med Joel Kinnaman!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0