Gossip Girl

Hello!
Var på jobbintervju innan och lämnade CV på mitt gamla jobb och shit vad jag gjorde dåligt från mig! Jag kommer dit med rungar under ögonen och helt glansig i ögonen av att jag inte sovit och ont i magen har jag haft sen igår och lite nervositet på det! snubblade över ord och kunde inte uttrycka mig på något av ställena..
 
Annars idag har jag sett klart andra säsongen av "The Killing" och jag har även sett det aldra sista avsnittet av gossip girl! åååh jag ÄLSKAR den serien och nu när den är slut vill jag bara köpa den och se hela igen!! LOVE IT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0