fullspäckad fredag

Puh vad jag var effektiv igår kände jag!
Först var jag i skolan och gick igenom vilka val vi kan göra (Jag blir inte fritidspedagog utan grundlärare med inriktning mot fritidshem och jag blir även behörig lärare i ett ämne.) Jag valde denna utbildningen för att bli idrottslärare så det tänker jag välja. Planerna kan ändras men som det ser ut nu vill jag läsa klart dessa åren på denna utbildningen och sen söka så jag kan utöka min idrottsbehörighet ända upp till åk 9 för det var de jag ville från början när jag sökte. Det är svinkul att jobba med barn men mitt mål har hela tiden varit högstadie elever.
 
I alla fall efter det hade vi lång lunch och föreläsning på det. Direkt hem och skrev klart Fias brev, gick ut en runda och passade på att  posta brevet sen blev det att hoppa in i duschen och iväg till Malmö för att träffa Bästa Cassandra för en middag på T.G.I.F, de var invigning för uteserveringen så det blev mycket snack och mycket mys och mycket god mat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0