i will walk 500 miles

Sommarens utmaning är, som jag nämnt, att springa en mil och gärna snabbare än min käre far. I Torsdags firade jag och Jerker nationaldagen genom att gå/jogga/springa milen i skogen. Det var egentligen meningen att vi skulle gå men efter ett tag fick vi spring i benen. När det var 3km kvar snubblar jag och slår upp mitt knä, eftersom tre personer står en bit ifrån och en ser mig falla så reser jag mig upp och kutar iväg och skiter i att känna efter om det gör ont.
 
Vi kom i mål på ca 1h och 26 minuter. Pappa sprang på 56 min. Har lite tid att ta igen men det ska fungera.
Nu börjar knäet läka men det var lite svårt att sova de första dagarna då jag alltid sover på mage!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0