work

Puh!

Det känns som att jag inte gör annat än jobba jobba jobba hela tiden! Det kan ju vara för att jag inte är ledig två dagar i rad vilket jag saknar väldigt mycket! Vad ska man göra en ledig onsdag? eller en ledig lördag när man börjar halv sju dagen efter? Men jag ska inte klaga jag trivs väldigt bra men det var mer än en månad sedan jag var i stockholm med Cassie! Jag träffade matilda i helgen en stund och gick runt på Emporia men annars har jag inte träffat mina vänner på veckor! Men som sagt man ska inte gnälla för jag har ett jobb som jag trivs med!
 
Förra veckan höll jag i stängningen själv med en support, alltså en person som vikarierade i butiken för första gången och jag var ju ganska nervös då det är många rutiner som ska utföras. Men det gick bra. Idag jobbade jag över 2h och en kvart så jag är helt slut nu! ska städa Nellys bur sen ska jag gå och lägga mig. Men att städa buren lär ta tid då min kära kanin har vänt upp och ner på allt som finns i den.
 
Försöker planera in någon liten resa med min käresta i slutet av sommaren. Tror det får bli någonting i Sverige i år då de mesta ditt vi(jag) vill är slutsålt och jag inte fått schemat för Augusti än.
 
 


Kommentarer
Sofia Pira

Spara några dagar i augusti till mig snela?! (a) Puss! <3

Svar: Ska försöka! har kontrakt till den 25 Augusti men vet inte hur det blir då butiken ska läggas ner den 31 men absolut ska jag spara tid till min lilla Pira när vi inte träffats på ÅTTA MÅNADER!!!!!
sarapatricia

2013-07-02 @ 11:41:16
URL: http://myyearinengland.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0