Hej bloggen

Det är nytt år vilket förhoppningsvis innebär nya tag och nya krafter

De senaste veckorna har varit känslofulla men jag känner mig redo att möta det nya året i alla fall i dag, i morgon kanske det är annorlunda men det är väll bara att acceptera att ingen dag är den andra lik och att känslorna just nu kan vara de vildaste berg och dahlbanor

I alla fall den 31/12-12 fick jag min prins på riktigt, vi har skojat om det länge och den 22/11-12 bestämde vi oss för att sluta snacka och sätta saken i verk och så blev det, efter mycket sökande hittade vi tillslut de ringar vi ville sa, jag skickade en bild på ringarna till jerker för jätte länge sedan på skämt men det blev dem vi beställde!

Först var meningen att vi skulle gå ut precis innan tolv slaget men efter att pratat om det så bestämde vi oss för art göra det på morgonen, vi hade planerat värsta frukosten och ställt alarm men vi pallade inte gå upp så en timme senare gick jag upp, ledsen över att det inte blev så perfekt som jag tänkt, men sen slog det mig att bara för det inte blev som tänkt behövde det inte inte bli perfekt så jag slängde ihop en enkel frukost på rostade mackor, yoghurt och banan, tände ljus, satte igång musik och gick in till en sovande J, jag satt faktiskt på knä med ringarna och vi tog på dem till musiken, det blev kanske inte så romantiskt som i sagorna men det blev helt perfekt, sen kom nästa steg, att berätta för våra nära och kära, jag var rädd att folk skulle rynka på näsan och tycka att vi är för unga men de har varit så glada för vår skull och ja hela dagen var underbar och jag levde på något slags lyckorus som jag inte känt på väldigt länge och det har fortsatt hela dagen i dag, det är så fantastiskt att ha så underbara vänner och familjemedlemmar, att veta att folk stöttar en oavsett om de är på jorden eller i himmelen, det är fint och jag är så oerhört rörd och tacksam för det jag har, att sedan dessutom verkligen knyta band med min älskade är fantastiskt och så mycket större än jag någonsin kunnat drömma om

Nu är klockan mycket och jag måste försöka sova lite, vill egentligen se på gossip girl men tror min huvudverk behöver sömn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0