Garderobensdag

Denna dagen eller nästan hela helgen har på olika sett gått i utrensning tecken och jag kallar denna dagen för garderobens dag!

Inatt började det med att jerker rensade ut alla dumma tankar ur min hjärna haha får se hur länge se håller sig borta, vi rensade även ur många chipspåsar som det bara var lite kvar i samt choklad!

Idag skulle vi egentligen åka till greveholm men vi körde in till mormor (pinsam att vi körde då de tar fyra minuter att gå!) och hon hade börjat tömma bland morfars kläder och Jonathan och Jerker fick soppsäckar med kläder! Vi fikade där och snackade ganska länge innan vi stack hem då Amanda skulle äta

Efter det blev det utrensning ur jonathans garderob och då fick jag också ett ryck och rensade ur min ( för någon vecka sedan sa jag att jag inte hade saker att rensa ut..jag hade fel! Favorit klänningen, favorit koftan, favorit jeansen och favorittrosorna var helt urtvättade så det blev utrensat alltihop tillsammans med massa annat antingen urtvättat eller Nelly bitet..

Nä nu ska jag borsta tänderna och hoppa i sängen, är väldigt trött och i morgon blir det att plugga och motionera hade jag tänkt! Måste få tillbaka min vardag nu efter allt som hänt och all ledighet, så nu är jag redo att med små steg böra köra i gång igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0