20/1-13

Hejhej!
Började morgonen med att baka scones, har inte gjort mycket i helgen mer än att ta han om min sjuka pojkvän. Som tack har han delat med sig av baskiluskerna så jag ligger här och snorar..

Igår var jag taxi största delen av kvällen, hann ha en middagsdejt med min älskade också de timmarna han var vaken. Kände att jag skulle göra någonting CRAZY som tonåringar gör.. Det galnaste jag kunde komma på var att värma en blåbärspaj klockan ett på natten och vara uppe till klockan tre( jag är nog redo att gå in i "vuxen världen").

Nä nu ska jag sova, käkade middag hos svärföräldrarna och sminkade mig och fixade håret WOHO! Ägde både svärmor och svärsyster (japp nu är vi förlovade så man får säga så) i tv-spel så jag är helt slut ;p






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0