internetshopping

När jag var liten beställde vi kläder från Linus&Lotta. Jag tyckte alltid att det var så spännande när vi skulle hämta ut paketen. Idag köper jag mina kläder i butik då jag så ofta blivit besviken över att kläder inte ser lika dana ut i verkligheten som på nätet, samt att jag är rädd att bli shoppingberoende haha. Men nu har jag faktiskt gjort en rejäl beställning på träningskläder, jag är lite nervös haha men det ska bli spännande. Håller tummarna för att de passar och är bra nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0