Älskling

Jag vet inte hur många gånger jag fått höra "jäääävlar vad länge hur pallar du!?" När jag svarat på frågan hur länge jag och jerker varit ett par. Fått höra visdoms ord om att det finns fler fiskar i sjön, att jag är ung och borde "leva livet" (vilket man tydligen inte kan görs tillsammans med EN kille?). Dessa ord gör faktiskt ont, det har fått mig att tänka, är det rätt? Kommer jag ångra mig sen? Jag vet inte jag har ingen jäkla aning. Det ända jag vet är att jag är tillsammans med en kille jag älskar och som älskar mig tillbaka, någon som alltid finns där för mig och som skulle släppa hela världen för min skull, någon som alltid ser mig som nummer ett och som inte skäms för att visa sina känslor. Och jag kan tycka att det är konstigt att jag fortfarande är tillsammans med min tonårskärlek men faktum är att jag fortfarande älskar honom lika mycket nu, som jag gjorde då. Han är en del av mig, en del av mitt liv. Vi bråkar och vi skrattar, vi går varandra på nerverna men visar varje gång att vi båda är beredda på att ge allt för att det ska fungera mellan oss. Så ja vi har varit tillsammans väldigt länge och det finns fler fiskar i havet men sanningen är den att jag inte är ute efter någon annan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0