GE MIG MOTIVATION!!

SNÄLLA NÅGON HJÄLP MIG MED MOTIVATIONEN!!!
 
Jag är en sista minuten människa (vilket jag ogillar skarpt) och sitter alltid in i det sista och skriver med adrenalinet pulserande genom ådrorna men nu försöker jag att för en gångs skull bli klar med en sak en vecka innan inlämning och det går inte. Jag klarar inte av det och jag hittar ingen motivation, hur kan det vara så att fastän magen drar ihop sig av stress får jag samtidigt en kick av det?
 
Jag sitter och läser instruktionerna och förstår ingenting, det är som kinesiska och min hjärna vrider sig av ogillande. Jag kan inte formulera en bra mening och vet inte i vilken ände jag ska börja och sluta. Vad ska vara med först?, hur mycket av varje ska vara med? Det fungerar inte just nu men jag måste bli klar till på söndag så jag får en hel vecka "ledigt från skolan" så jag kan jobba för jag måste ha pengar! Men just nu vil ldet sig inte alls..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0