Det var de

Jahapp då var uppgiften ändtligen innlämnad men denhär gången känns det faktiskt inte alls bra. Det kan vara för att jag alltid är ute i sista minuten och lämnar in sådär en minut innan sista inlämningstid och det inte finns mer att göra när den väl är inne. Nu sitter jag här och har två dagar till på mig att göra allting liiite bättre innan den måste lämnas in. Men jaja det får gå som det går. Blir den inte godkänd så får jag ju göra om den.
 
Idag ,efter att jag suttit inne och skrivit analysen, hängde jag med mormor, moster, kusin och Thomas på kosläpp i skurup. Det var faktiskt riktigt kul och det var så jäääkla mycket folk. Jag hade ingen aning om att det var en så stor sak men tydligen är det det vilket jag tycker är roligt. Att föräldrar tar med sina barn på sådana saker och stabona , som jerkers morfar säger haha, måste ju så en chock när de ser en livs levande ko för första gången på nära håll för shit vad dem är stora! Vi kom på första parkett precis där korna sprang ut och de var helvilda och halkade och skvätte skit men det var skoj!
 
Nu blir det att slänga sig framför tv innan det blir duchning och läggdags ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0