bawawaewawa

Shit vilken dag i dag!
 
Gick upp halv sex, mådde piss men fick i mig en macka och lite flingor. Halv nio skulle jag precis gå upp och göra riktig frukost när jag får ett sms där det står att jag är bokat för jobb klockan nio så det blev snabba puckar att borsta tänder och slänga på sig kläder! En banan fick följa med i väskan sen stack jag iväg.
 
Var på småbarns avdelningen och det var kul, dock var bananen den mat jag fått i mig i dag så när jag kom hem gick jag bokstavligt talat dubbelvikt så ont jag hade i magen.
 
Nu fick jag precis ett samtal från ett ställe jag sökt jobb på och då börjar min telefon att klydda och sätta telefonen på högtalare och sen ville den ringa videosamtal och allt på en gång så det blev ett stirrit telefonsamtal från min sida och nu när jag sitter här är jag så rädd att jag svarade fel på när hon frågade om min mailadress och om jag svarade på allt hon sa över huvud taget för jag var så upptagen med att stänga av videosamtalet och högtalaren!!
 
aaah haha helt uppe i varv nu! Det blev ingen boxning i dag då jag som sagt inte kunde stå rakt pga min hungriga mage.
 
I morgon ska vi genomföra en del av vår examination..spännande!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0