Långhelg

Började inlägget igår men det försvann...

I torsdags var jag i skolan sen träffade jag Nathalie på kvällen och sen sov jerker hos mig på kvällen

I fredags gick jag upp när jerker skulle till skolan, frukost på balkongen och när jerker slutat stack vi och tränade och på kvällen blev det restaurangbesök och firande för min faster som fyllt 50, fick även känna en spark från lille bebisen i kusinens mage:)

Lördagsfrukosten intogs på balkongen och sen snackade vi med Nathalie, på kvällen blev det bio med Elin och Andreas, vi såg the avengers den var faktiskt bra fast det inte är min typ av film,

I söndags startade vi dagen med träning ( efter frukost) sen provade jag min balklänningen som nästan är helt färdig nu:D på kvällen blev det mjukglass hemma hos Jessica till dirty dancing

Igår var det skola för hela slanten och lite teater på kvällen,

Idag fyller världens bästa Emilia 20 år WOHO stort grattis till henne!!!:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0