At home

Stannade hemma idag kände mig inte alla bra eller jag mår egentligen bra men jag hade nog redan igår lite undermedvetet bestämt mig för att inte känna mig bra idag,

Har fått lite goda nyheter idag jag vågar inte hoppas på för mycket men hoppas att allting ska fortsätta i rätt riktning <3

det positiva med att jag är hemma är att jag får dåligt samvete över att inte vara i skolan så jag har lämnat in två arbeten ringt två samtal och sökt två jobb, har även spenderat tid i solen( röd fram röd bak kritvit på sidorna) men jag blev bränd igår när vi var ute ( tänker inte på att solen tar när jag inte solar) så det svider, lunchade i skuggan och nu ska jag försöka städa lite på rummet och spela Wii just dance, blev ingen träning i helgen och det är ju snart semester då får man ligga i ;) när men vill gå ner två kilo till studenten, inte mycket att hänga i julgranen och jag räknar inte ena kilo men alltså jag vill bli lite mer vältränad :)

Ps var ute i sportbh igår inte världens snyggaste bränna på det ;(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0