Skor

Varför är skor oftast skönare i affären?:( mina blå skor var så jäkla sköna i affären och nu fick jag fem minuter och fick ont i fötterna, ska nog försöka gå in både dem och mina vita ballerina som jag hade på "balen" i nian, jag har använt dem kanske fyra gånger varav en är balkvällen, de är väldigt fina men får sjukt med skoskav så det blir att gå en halv kilometer med dem varje dag typ haha så kanske jag kan gå med dem sen;)

Gick upp tidigt (men sovmorgon för mig) för att sjunga för min älskade mamma
Som fyller år idag!<3

Uch jag är inte sugen på prov idag blä haha men sen har vi bara musikal i två veckor så det är väll ganska okej ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0