Musikal

Godmorgon, eller morgon i alla fall är svintrött!

I lördags träffade jag Nathalie, Matilda och Corre, fick se en bok som N&M gjort, de är utan tvekan de sjukaste jag känner!!! haha

Hämtade lille jerker på natten så sov vi hemma hos mig super länge, skulle egentligen träna men båda kved som små bebisar över vår träningsverk så vi hoppade de, hade även 5 rätter att göra till projektarbete så vi hade inte hunnit,

Gjorde omelettröra till mig och Jerk, sen till middag med familjen blev det potatis&porjulöksoppa, sparrissoppa, fiskgryta och chokladmousse, jag trodde inte det skulle bli gott men det blev det faktiskt, så nu är jag äntligen klar med det!

Idag är vi egentligen lediga men som
Vanligt på att lediga dagar så är det musikal...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0