Det spårar ur

Hejhejhej

Har läxförhör/prov imorgon och måste plugga men mina ögon vill vila 20 minuter så får se hur det går...

I fredags var det musikal hela dagen och folk var mins sagt trötta haha skrattade åt allt hela tiden och detta fortsatte efter maten så jag och min bror började med att dansa för han lärt sig det i skolan, detta blev sedan en brakedance tävling som övergick i karatesparkar...

I lördags tog jag tåget till Skurup 09.30 där hoppade faster på och vi åkte tillsammans till ysta och hittade tyg till min balklänning jag valde mellan rött och rosa men det blev det förstnämnda då den andra var slut, sen åkte vi hem till henne i Skurup och fikade och sydde mallen för underklänningen, detta var ett helt dagsprojekt då hon inte utgår efter en mall utan syr helt på fri hand typ, men vi fick ihop den tillslut så nästa steg är att prova den, jag hittade även fina skor till studenten men tror jag behöver ett par till för jag kommer inte palla gå runt i klackar hela dagen!

Jag har ett uppdrag att låta min bryn växa ut och det har jag lyckats halvbra med, de ser helt hemska ut men det är glest på vissa ställe, jag har hu tänkt låta de växa ut så de kan fixas från grunden!

Ja annat då, såg melodifestivalen tillsammans med jerker och Wilma och resten av helgen har jag chillat typ, åt glass igår och lite naturgodis i lördags annars har jag inte ätit något vanligt godis, har slutat ha socker på flingorna också för att försöka avvänja mig! Är dock riktigt jäkla sugen på mörk chokladmousse!!!

Jaja nu ska jag försöka plugga eller vila...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0