Torsdagen den 26 Juli 2012

Den dagen fyllde världens bästa Cassandra 19 år WOHO!!
Det firades med mat, snack och massa mys med några tjejer från klassen!

(har försökt skriva inlägg ett tag nu men vår lilla snäcka ska på ALLT och säger man nej så ska hon på det tre gånger till för det är mycket roligare om man inte får...)

I alla fall så i Torsdags började jag dagen med att sola ,riktigt nice, sen fixade jag det sista med presenten till Cassandra. När jag skulle sticka sen så frågar mamma om jag tog ut chokladet från kylen och det hade jag gjort (Gav henne bla. Chokladfondue med frukt och choklad) ska precis köra iväg så märker jag att jag tog ut chokladet men jag glömde hela presenten i köket så in snabbt som tusan och cyklade som en galning, svetten rann och på tåget var de så fullt att jag började svettas ännu mer!

Väl framme mötte jag mina älskade lundatöser, vi satte ihop alla våra presenter till en stor present och hann snacka lite innan resterande tjejer kom. Fick även låna en klänning av Cassandra så jag kände mig lite frächare.

Resten av kvällen spänderades på Fridays med god mat och gott sällskap, hoppas grisen hade lika trevligt som jag hade:)



la presentkorg, haha inte världens snyggaste men gjord med kärlek







Födelsedagsgrisen själv med presenterna i högsta hugg!
Grattis igen hjärtat :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0