irriterande

Det går inte längre att blogga från mobilappen, därav den dåliga uppdateringen..

I helgen var det årets höjdpunkt här i lilla Svedala! nämligen Sommarrocken, som även i år firade 25 år woho!

På Torsdagen var det Takida som avslutade det hela och de gjorde dem bra! sist de var här tyckte jag att de sög men nu så bara sögs jag in i deras atmosfär och det blev en helt annan stämning och känsla för mig! Dock har de ändrat om hela festivalområdet pga den nya skolan som byggts på de gamla området så var det mycket bredare så på något vis stod som packade sillar längst fram och kunde precis ta upp händerna och klappa om man tog upp en arm i taget...

I fredags var det först E-type ( Ja jag är 19 år gammal) han bjöd på en riktig show precis som sist han var här, han är intte världens bästa på att sjunga ( det erkände han själv också), men han vet hur man underhåller folk och det gillar jag. Senare på kvällen var det Hammerfall som avslutade, kanske inte riktigt min typ av musik men jag är ju uppvuxen med den och det var faktiskt bra

Sen kom Lördagen som alla väntat på! Värmde upp med Planet där pappa spelar, dem var riktigt duktiga och visade att man behöve inte ge upp rockstjärne drömmen bara för man inte är 17 längre. Såg liter av Amanda Fondell också men HALL VAD HÄNDE DÄR!?!? lilla skånetösen har förvandlats till en stockholmsbrutta eller vad!!?!?!? jaja efter pappa och dem stack vi hem och åt och chillade med Tobbe och Katta, sen tillbaka igen gick runt lite och sen avslutade Timbuktu hela tillställningen!

Han var som vanligt riktigt bra men hade fett jobbigt folk runt oss så det blev inte samma stämning som på takida tyvärr men allt som allt var det tre riktigt trevliga dagar men det var så fett mycket folk så man träffade nästan ingen man kände haha :P




De syns inte här men de hade större publik haha alla stod typ bakom mig ;)



Woohoo jag fångade blomman ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0