dagen so far

Heej och Godmorgon!

Har sovit rent för länge idag och huvudet känns mer som det varit med om en tuff fylla än som en skönhetssömn...

Började morgonen med bullar och frukost på altanen, sen in en runda till ELgiganten och hämtade mina hörlurar spom jag lämnade in på service innna jag åkte. Fick helt nya och slapp betala en spänn så blev överlycklig!

Nu vet jag inte riktigt vad som händer har en rastlös pojkvän bredvid mig så får väll stänga av datorn haha




Nä men solen skiner så får väll passa på att vara ute idag! 
Klänningen är också ny från New Yorker älskar den! :)

Nu får alla ha en riktigt trevlig och solig söndag tycker jag puss hej leverpastej ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0