Att vända på dygnet

Smartingar som jag och Jerker är så tog vi ut Nelly på natten den dagen hon kom hem till oss och då blev det bus några timmar och sen sov hon hela dagen där på med lite bus på eftermiddagen, sov hela kvällen och sen klockan elva stod hon på gallert och ville ut och busa igen haha.

Städade hennes bur i morse så hon var ute ca tio minuter och nu ligger hon och vilar igen, ska försöka få upp henne så hon får utforska utomhusvärlden nu när det för en gångs skull är lagom temteratur.

Skulle publicerats i söndags men det blev klydd
update: kopplet var rent för stort och trillade av henne så det blev att busa inomhus istället.



Pigelin kanske skulle varit ett mer passande namn haha :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0