Sjukling

Jag har inte skrivit på länge nu har inte orkat, jag har inte gjort så mycket ändå har varit krasslig sen nyår, haha kan ju säga att vi kunde skippat all planering och sparat några hundra då vi bara blev fyra personer hade planerar 12-14 pers men så blev det inte, men vi hade trevligt ändå:) dock så gjorde det roliga att vi helt glömde bort tiden så de missade bussen och på nyårsafton är det omöjligt att få tag i en taxi så de fick sova bredvid granen ;)

Har inte gjort mycket den senaste veckan bara varit hemma, varit i skogen, träffat Nathalie, kollat två Harry Potter filmer hemma hos Andreas, varit på kalas och sovit en massa!

Jag vill bli frisk nu så jag kan träna!!!

Fick min födelsedagspresent redan igår av Therese och Viktor för de är i backarna när jag fyller år, fick fotskrubb, fotkräm och söta små tofflor som jag längtar efter att använda:)

Ska ligga här i sängen, kolla på tv och planera lite, behöver stöda men jag tröttnat efter fem minuter för ställer jag mig upp börjar näsan rinna:p

Måste även köpa ny kamerasladd för jag kan inte hitta den någon stans:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0