Shooooes

Kan ju avslöja att det var ett tag sen jag köpte ett par skor som inte är ämnade för att vara snygga...idag hittade jag ett par varma godingar från puma som förhoppningsvis ska hålla mina normalt iskalla fötter i normal kropptemperatur men som ni kanske förstår är det inga skor jag tänkt ha på mig om jag ska ut på krogen!

De är riktigt sköna, är lite rädd att få Skoskav bara för de är en "hög modell" och de har jag inte haft sen typ femman sexan så mina hälsenor kanske får lida något men hoppas det är värt det nu när mitt och Jerkers "träningsschema" kommer igång imorgon, och det innefattar någon promenad i veckan

Har fortfarande inte hittat min kamerasladd så får hoppas att bilden går att lägga upp från mobilen annars kommer de i ett annat inlägg:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0