HELGEN!!!

Hej hej!!! Måste bara säga att flytten gick väldigt bra, hade inte skrivit det?

Nu till denna underbara helg som precis varit!

Började lördagen men att bära pellets med Jerker som tack att vi fick låna bilen, mamma hjälpte också till lite grann:) resten av dagen väntade jag på att få fixa mig! Stack och köpte strumpbyxor (FEL FÄRG) och tuggummi sen fix , åkte till Coop med jerker för att fixa busskort, fixa lite till sen hämtades jag igen av jerker och Andreas, hämtade upp Matilda och Nathalie, körde till Jessica där det var härliga brudar!

Åkte till bigbowl( tog biljett till Eslöv och betalde 70 spänn !! De kollade inte ens biljetten) vi hade super kul eller jag hade i alla fall den bästa starten på min födelsedag som man kan tänka sig! Umgicks med härliga människor, fick fruktig drink, fick min dans som Andreas varit skyldig mig i ett helt år!!! OCH JAG VANN ÖVER ANDREAS WOOHOO Och dansade härmdans haha vill verkligen börja gå ut oftare!

Mina tjejer var hungriga så de gick och åt och när resten av sällskapet gick så stack jag och grabbarna till BK där de var, tog bussen hem och sov gott...

Vaknade på morgonen låg i en och en halv timme sen bad jag jerker "gå och kissa" så familjen förstod att vi var vakna och när han gjort det blev det skönsång! Fick fina presenter och ännu fler sen när släkten kom på lunch, hade massor av presenter sen dagen innan också av Matilda Nathalie och Lina så jag hade fullt upp! Blev super nöjd med allt! Jag hade världens bästa födelsedag haha firade i ett och ett halvt dygn typ haha åååh tack tack tack alla fina som gjorde det så mycket roligare att fylla 19 ( mellan åldern) haha men jag börjar trivas med det:p

Har runt hundra bilder...men de verkar inte gå att ladda upp någon nu, typiskt!

Ja ett klyddigt inlägg men jag är supertrött!!

Men har massor av bilder till en ny header



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0