Storm

Der var typ någon slags snöstorm nu på eftermiddagen och lavinvarning 3 så jag och grabbarna åkte bara i några svarta backar ( som till en början var underbara sen snöade det så mycket att de bara var is) sen begav vi oss hem, resten av sällskapet hade redan gett sig...så konstigt det kan bli det var underbart väder klockan nio imorgon och solen sken och de blåste inte alls!

Men deg har ändå varit en bra första dag här får jag väll säga, familjen Ahlberg stod för fika och varm oboy idag, de satt fint!

Ligger i sängen och har ont lite här och var som jag frusit och träningsvärk så klart, i och med att snön blåser bort från toppen så samlas de längre ner och de bränner i låren när man kör i djupsnö kan jag berätta!! Visst det känns bra att träns låten men knäna tycker inte det är sådär överdrivet roligt,

Jaja nu ska jag träffa ozzy en stund innan jag ska ladda upp inför en ny dag i backen,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0