Sämst

Någonting jag är riktigt dålig på just nu är att äta, att sova och att plugga...

Det har blivit en ond cirkel, mår illa när jag vaknar så äter typ en vit rostat macka, sen blir jag hungrig så jag når illa till lunch så kan inte äta tillräckligt, då äter jag mackor när jag kommer hem och sen blir det sen middag, att jag får i mig så lite energi gör att jag ofta somnar när jag kommer hem, oavsätt om jag läser, är med jerker, kollar tv, försöker plugga, så slocknar jag direkt och sover några timmar, sen blir jag stressad av att jag inte hunnit skriva mitt arbete så jag kan inte komma till ro så jag sover för lite sen börjar det om såhär igen aaaah måste bli bättre!!
Ligger i sängen och är så fruktansvärt trött! Jag vill hu vara pigg!!!

Uch får gå och "fixa" mig snart
Bild:kan inte bestämma mig för om dess är fina eller fula...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0