pallar inte

Sjukt att åka från snörik vinter till solklar vår på tio timmar men riktigt skönt att vara hemma! fast jag hade nog kunnat stanna kvar lite till jag älskar vädert jag vill jobba där uppe någongång i mitt liv!

Åkte till skolan idag eller jag åkte till klågerup, oppade av och tog nästa buss tillbaka, mådde inte alls bra och mår fortfarande inte bra. Har kollat på kläder och skor till student. nu tänkte jag kolla topmodell sverige och sen blir de att fortsätta med projektabete och andra skolsaker, ska göra planering över veckan, läxor, arbeten,träning mm...



Kan inte släppa att jag är 19 år och har världens sunkkropp
och denna vackra donna är så jäkla slimmad efter att ha fött barn!


Jaghar nog fler bilder på snygga tjejer än va min pojkvän har...
Lite sjukt kanske men jag behöver insperaton, inte för jag tror jag kan se ut som dem
men för att peppa mig själv till att bli(som ptfia så fint utrycker det) den bästa versionen av mig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0