Mer pepp!

Var sjukt pepp på att börja träna igår men jag har mått ganska så dåligt idag och knappt kunnat äta, fick i mig rester av glass och choklad, toppen!

Sen nu har jag precis dratt i mig en kopp yoghurt med kiwi, yoghurten var inte laktiosfri så jag kan väll vänta mig ännu mer magkramper... men jag är intre bitter!

Har gjort planeringar, gjort ltie läxor och naturligtvis kollat på kläder hihi!

Det finns så sjukt mycket snyggt i affärerna i år!! någonting jag vill ha är blå byxor, chinos, färglada korta toppar, lösa linne och SHORTS jag har fått dille på shorts älskar shorts och det är min motivation till att komma i form! jag har nämligen två par gamla byxor som hade kunant bli så jäkla snygga shorts! har även ett par byxor som jag vill slita riktigt mycket aaaaah längtar till våren, sommmaren jag vill dansa med fina vänner!!


blåbyxor från Gina



blåbyxor från Nelly



Höga shorts från Nelly ÄLSKAR DEM!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0