Mammor och minimodeller

Heeeej!

Jag har varit störigt aktiv här idag, vilket jag alltid är när jag ska plugga...

Instuderingsfrågorna var mycket större och svårare än vad jag trodde har inte ens hunnit hälften. Slappnade alltså inte av riktigt till mammor och minimodeller utan jag hade de på och skrev i pauserna.

Jag fick en helt annan syn på mammorna efter detta avsnittet, de visade att de är mänsliga och har kännslor, vilket många inte trodde innna. De älskar sina döttrar precis som vilken föräldrer som hellst och vill bara de bästa för sina döttrar. Sen kan de ju diskuteras om vad som är bra och dåligt och rätt och fel men det tänker jag inte gå in på.

Jag hade tänkt svara på någon fråga till sen ska jag slappa lite på min boll, kan inte köra styrka med armen så tänkte bara slappna av och sammla energi, vilket jag lär behöva mycket av om jag ska orka göra alla dessa frågorna plus socialkunskapen! Har inte ens tittat på samhällskunskapen, har FN-rollspel imorgon och jag viste inte ens vilket land jag var, bra jobbat! haha fast nu vet jag att jag är Förenade Kungariket, hahah älskar google translate!

Läste nästa fråga och bestämde mig för att det får räcka för idag! Får ta resten imorgon... får istället försöka bestämma mig för vilken färg jag vill ha på balklänningen, men det är svårt för jag vet inte vilken hårfärg jag vill ha, eller ja alltså jag vet inte om jag ska ha de mörjare eller guldigare eller rödare, jag vet inte om jag ska köra på lugg, page, hårförlängning, ingenting och de olika allternativen passar på olika färger på klänning!!


Internetet och/eller datorn segar, hittade en bild men strunt samma, har skrivit en massa skit idag som sagt, ska hoppa i pyjamas, skrubba och smörja in mina fötter för de är trötta

Puss Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0