korkat

Kom på att det var jäkligt korkat att skriva att jag håller på med design och är långt ifrån klar, för ni ser ju inte hur det ser ut när jag skriver de...men nu är jag kanske klar.

Jag tänke egentligen ha headern och bakgrunden i ljusare färger för att allt annat blev så ljust men Jerker tycker jag ska ha kvar denna....

Jaja annars då, jag är sämst på att skriva men samtidigt är jag nog bäst på att skriva sjukt menningslösa och ointressanta inlägg haha men i vilket fall som hälst så har jag precis tagit min andra gardasil spruta hatar sprutor!
Och nu ska jag sitta hemma hela kvällen och göra läxor, har egentligen teater men jag hinner inte för jag har fett mycket att göra till på torsdag ( aj min arm värker när jag skriver snabbare än en snigel)...Skulle göra träningsövningar innan, trillade av bollen som var nypumpad och jag fick blåmärke.

Har hittat en eventuell studentklännig på nelly, den är fin men den verkar dock vara kräm vit eller gammalvit och det passar nog inte superbra till den kritvita mössan eller?

Ja detta var en liten uppdatering bara, har även fått mitt efterlängtade jordnötsmör, mums!

Blablabla nu blir det läxor, börjar med att få klart antekningarna för projektarbetet sen blir de religion, samhällskunskap, socialkunskap, manus manus manus(japp tre olika manus) och två stycken roll analyser

JIPPI!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0