I bilen med familjen

Uppstigen 04.12 duschning (rekommenderar inte er att använda helt nya rakblad kl:4 på morgonen efter tre timmar sömn)
05.33 avfärd, hinner backa ner från uppfarten så säger GPSen att vi ska göra en U-sväng

08.30 första kissepausen

09.43 befinner vi oss utanför Mellerud

Varför jag skriver detta? Jo jag valde att ta åksjuke tabletter som man inte blir trött av så nu efter några powernaps är jag pigg som en nötkärna, eller kanske inte men jag pallar inte sova nu,

Lyssnar på två olika låtar samtidigt, märkte nu att jag bara har en hörlur i örat, jaja smell you later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0