Nytt var det här!!!

Får ny bil på torsdag det kom lite som en chock, de har snackats om dem men med tanke på att vi har fått renovera en hel del detta året trodde jag inte att det blev ny bil, min änkling ska alltså bytas bort mot en annan, kommer sakna baby blue men den får det säkert jätte bra hos en ny familj ;)

Igår var jag i skogen med jerker Jessica och Wilma och efter det hängde vi hemma hos Jessica tills det var dags för påskmat hemma hos mig, såg en konstig film på kvällen med jerker och Jonathan,

Idag vaknade jag tidigt typ nio, köpte bullar och sen stack jag och jerker till Nova, det blev tre nya skor, en rouge, Studentklänning och tillbehör, ett par av skorna var till studenten och ett par till jonathans konfirmation, skulle egentligen handlat full outfit till de men de hade inte de jag vill ha så får fixa det nästa vecka efter skolan,( får tillägga att fet endast tog en timme på Nova WOHO!)

Har precis målat naglarna och ska snart fixa mig för kvällen, vet inte vad jag ska ha för skor dock vädret är ju lite lustigt..får nog ta en liten tupplur sen också är ganska så trött just nu haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0